- AnaAdmin
- Posts : 3211
Join date : 2017-09-14
Age : 32
Location : Casterly Rock
Re: Filmska tema
Sat Jan 30, 2021 2:06 pm
Još dva odgledana filma sa liste - JFK (1991) i južnokorejski Oldboy (2003).
Prvom dajem ocenu 9.5/10. Traje duže od 3 sata, ali se svaki minut isplati i svaki minut doprinosi priči, slaganju kockica i zaključku.
Nevezano za to kakvo ko mišljenje ima o pozadini Kenedijevog ubistva i da li veruje u neku od mnogobrojnih teorija zavere u vezi istog, ovaj film nudi održive argumente u korist sumnje u zvaničnu verziju. Jer sumnje svakako nisu neosnovane i postoje sa razlogom već decenijama.
Drugi ocenjujem sa 4/10. Pitam se jesam li ja ovde nešto propustila? Film uživa kultni status i visoko je cenjen, a meni nije jasno zbog čega
Naravno, ja nisam profesionalni filmski kritičar i možda je moje znanje o filmskoj umetnosti limitirano. Ipak, verujem vlastitom sudu i ličnom doživljaju, tako da...
Ne znam da li je do čudnog plot-a ili rada kamere ili evidentne pretencioznosti ili do nečeg banalnog poput kulturoloških razlika, ali ja sam ga jedva odgledala do kraja. Ideja je relativno originalna i sama po sebi interesantna, to mu priznajem. Ostalo...jok.
Prvom dajem ocenu 9.5/10. Traje duže od 3 sata, ali se svaki minut isplati i svaki minut doprinosi priči, slaganju kockica i zaključku.
Nevezano za to kakvo ko mišljenje ima o pozadini Kenedijevog ubistva i da li veruje u neku od mnogobrojnih teorija zavere u vezi istog, ovaj film nudi održive argumente u korist sumnje u zvaničnu verziju. Jer sumnje svakako nisu neosnovane i postoje sa razlogom već decenijama.
Drugi ocenjujem sa 4/10. Pitam se jesam li ja ovde nešto propustila? Film uživa kultni status i visoko je cenjen, a meni nije jasno zbog čega
Naravno, ja nisam profesionalni filmski kritičar i možda je moje znanje o filmskoj umetnosti limitirano. Ipak, verujem vlastitom sudu i ličnom doživljaju, tako da...
Ne znam da li je do čudnog plot-a ili rada kamere ili evidentne pretencioznosti ili do nečeg banalnog poput kulturoloških razlika, ali ja sam ga jedva odgledala do kraja. Ideja je relativno originalna i sama po sebi interesantna, to mu priznajem. Ostalo...jok.
____________
- AnaAdmin
- Posts : 3211
Join date : 2017-09-14
Age : 32
Location : Casterly Rock
Re: Filmska tema
Sun Feb 07, 2021 6:34 pm
Odgledala sam Gangs of New York (2002). Daću mu 8.5/10, jer je stvarno dobra istorijska gangsterska krimi-drama i vidi se da ju je Scorsese radio + Leo DiCaprio i Daniel Day-Lewis u glavnim ulogama, ali mi je manje impresivan od ostalih Scorseseovih filmova.
Pokušala sam da dam šansu i My Own Private Idaho (1991) i isključila sam ga nakon 15-ak minuta. Nije mi nimalo držao pažnju. Delovao mi je dosadno, sumorno i nekako haotično na loš način.
Pokušala sam da dam šansu i My Own Private Idaho (1991) i isključila sam ga nakon 15-ak minuta. Nije mi nimalo držao pažnju. Delovao mi je dosadno, sumorno i nekako haotično na loš način.
____________
- KristinaAdmin
- Posts : 6049
Join date : 2017-09-15
Age : 33
Location : Laguna negra
Re: Filmska tema
Sun Feb 07, 2021 9:03 pm
Odgledala sam Gangs of New York (2002). Daću mu 8.5/10
Jao, sjećam se da je izašao iste godine kada i Catch me if you can, a tada, ako Leonardo glumi, to je bilo bitno,a ne kakav je film.
Uglavnom, nisam ga nikad odgledala. Valjda nije bio na TV-u ili po video-klubovima ili nisam naišla, nemam pojma. Nekoliko godina kasnije sam ga kupila na DivX disku kojeg moj kompjuter ni DVD player nisu mogli učitati što me je razočaralo tako da ga na kraju ne odgledah.
- AnaAdmin
- Posts : 3211
Join date : 2017-09-14
Age : 32
Location : Casterly Rock
Re: Filmska tema
Thu Feb 11, 2021 7:14 pm
Uglavnom, nisam ga nikad odgledala.
Ne znam da li bi ti se svideo. Mislim, daleko je od lošeg filma, ali koliko Leo toliko i Scorsese imaju puno boljih radova u svojim filmografijama.
____________
- KristinaAdmin
- Posts : 6049
Join date : 2017-09-15
Age : 33
Location : Laguna negra
Re: Filmska tema
Thu Feb 11, 2021 8:59 pm
Nisam ni ja sigurna da li bi mi se svidio.
Inače, vezano za ovo doba korone, manično pranje ruku i izbjegavanje dodirivanja bilo čega, sjetih se ove Leonardove scene iz Avijatičara.
Inače, vezano za ovo doba korone, manično pranje ruku i izbjegavanje dodirivanja bilo čega, sjetih se ove Leonardove scene iz Avijatičara.
- AnaAdmin
- Posts : 3211
Join date : 2017-09-14
Age : 32
Location : Casterly Rock
Re: Filmska tema
Thu Feb 18, 2021 7:50 pm
Odgledala sam danski Festen (1998). Razmišljala sam koju ocenu da dam i mislim da je 5.5/10 sasvim dovoljno. Gluma je odlična i zato ocena nije niža, a ovako mi se maltene ništa nije dopalo. Ni stil, ni rad kamere, ni radnja (koje u stvari i nema) prožeta usiljenim šok efektima. Film se previše trudi da bude kontroverzan i to je baš očigledno.
____________
- AnaAdmin
- Posts : 3211
Join date : 2017-09-14
Age : 32
Location : Casterly Rock
Re: Filmska tema
Sun Feb 21, 2021 2:06 pm
Reših da sastavim TOP 100 listu svojih omiljenih filmova, što nije bilo lako imajući u vidu da sam ih puno, puno odgledala i puno, puno njih mi se svidelo
Dakle...
1. Eyes Wide Shut (1999)
2. Vertigo (1958)
3. Miss Sloane (2016)
4. Fight Club (1999)
5. The Godfather II (1974)
6. Mean Girls (2004)
7. Midnight in Paris (2011)
8. Get out (2017)
9. Psycho (1960)
10. The Tenant (1976)
11. Scream I (1996)
12. Alice in Wonderland (1951)
13. Joker (2019)
14. Her (2013)
15. Margin call (2011)
16. Repulsion (1965)
17. All about Eve (1950)
18. El Reino (2018)
19. Persona (1966)
20. The Godfather I (1972)
21. 2001: A Space Odyssey (1968)
22. Princess Mononoke (1997)
23. Rear Window (1954)
24. Thelma & Louise (1991)
25. The Seventh Seal (1957)
26. Stalker (1979)
27. The Wizard of Oz (1939)
28. Spirited Away (2001)
29. Some Like it Hot (1959)
30. Clueless (1995)
31. Mulholland Drive (2001)
32. Dr. Strangelove (1964)
33. American Psycho (2000)
34. Strangers on a Train (1951)
35. Chinatown (1974)
36. Notorious (1946)
37. Goodfellas (1990)
38. Frenzy (1972)
39. A Clockwork Orange (1971)
40. The Shining (1980)
41. Autumn Sonata (1978)
42. Sin City (2005)
43. Heavenly Creatures (1994)
44. Belle de Jour (1967)
45. Taxi Driver (1976)
46. The Usual Suspects (1995)
47. And Then There Were None (2015)
48. Rebecca (1940)
49. Ever After (1998)
50. Scream III (2000)
51. Le Samourai (1967)
52. The Dark Knight (2008)
53. Snatch (2000)
54. Dressed to Kill (1980)
55. Seven Psychopaths (2012)
56. Phantom Thread (2017)
57. Cape Fear (1991)
58. Tesis (1996)
59. Easy A (2010)
60. Moana (2016)
61. The Lady Vanishes (1938)
62. The Double Life of Veronique (1991)
63. Scream II (1997)
64. Three Colours: Blue (1993)
65. The Help (2011)
66. Sex, Lies and Videotape (1989)
67. Casino (1995)
68. Death Becomes Her (1992)
69. Three Colours: Red (1994)
70. The English Patient (1996)
71. Solaris (1972)
72. Metropolis (1927)
73. Death at a Funeral (2007)
74. Three Colours: White (1994)
75. Home Alone I (1990)
76. The Big Lebowski (1998)
77. Full Metal Jacket (1987)
78. Double Indemnity (1944)
79. Batman: Mask of the Phantasm (1993)
80. Ran (1985)
81. The Wolf of Wall Street (2013)
82. The Devil Wears Prada (2006)
83. Orphan (2009)
84. Home Alone II (1992)
85. The Hunt (2012)
86. 12 Angry Men (1957)
87. The Magical Legend of the Leprechauns (1999)
88. Fried Green Tomatoes (1991)
89. American Beauty (1999)
90. M (1931)
91. Diabolique (1955)
92. Zootopia (2016)
93. Pretty Woman (1990)
94. Wild Strawberries (1957)
95. Gone with the Wind (1939)
96. Batman Returns (1992)
97. 20,000 Leagues Under the Sea (1954)
98. Amadeus (1984)
99. WALL-E (2008)
100. Andrei Rublev (1966)
Dakle...
1. Eyes Wide Shut (1999)
2. Vertigo (1958)
3. Miss Sloane (2016)
4. Fight Club (1999)
5. The Godfather II (1974)
6. Mean Girls (2004)
7. Midnight in Paris (2011)
8. Get out (2017)
9. Psycho (1960)
10. The Tenant (1976)
11. Scream I (1996)
12. Alice in Wonderland (1951)
13. Joker (2019)
14. Her (2013)
15. Margin call (2011)
16. Repulsion (1965)
17. All about Eve (1950)
18. El Reino (2018)
19. Persona (1966)
20. The Godfather I (1972)
21. 2001: A Space Odyssey (1968)
22. Princess Mononoke (1997)
23. Rear Window (1954)
24. Thelma & Louise (1991)
25. The Seventh Seal (1957)
26. Stalker (1979)
27. The Wizard of Oz (1939)
28. Spirited Away (2001)
29. Some Like it Hot (1959)
30. Clueless (1995)
31. Mulholland Drive (2001)
32. Dr. Strangelove (1964)
33. American Psycho (2000)
34. Strangers on a Train (1951)
35. Chinatown (1974)
36. Notorious (1946)
37. Goodfellas (1990)
38. Frenzy (1972)
39. A Clockwork Orange (1971)
40. The Shining (1980)
41. Autumn Sonata (1978)
42. Sin City (2005)
43. Heavenly Creatures (1994)
44. Belle de Jour (1967)
45. Taxi Driver (1976)
46. The Usual Suspects (1995)
47. And Then There Were None (2015)
48. Rebecca (1940)
49. Ever After (1998)
50. Scream III (2000)
51. Le Samourai (1967)
52. The Dark Knight (2008)
53. Snatch (2000)
54. Dressed to Kill (1980)
55. Seven Psychopaths (2012)
56. Phantom Thread (2017)
57. Cape Fear (1991)
58. Tesis (1996)
59. Easy A (2010)
60. Moana (2016)
61. The Lady Vanishes (1938)
62. The Double Life of Veronique (1991)
63. Scream II (1997)
64. Three Colours: Blue (1993)
65. The Help (2011)
66. Sex, Lies and Videotape (1989)
67. Casino (1995)
68. Death Becomes Her (1992)
69. Three Colours: Red (1994)
70. The English Patient (1996)
71. Solaris (1972)
72. Metropolis (1927)
73. Death at a Funeral (2007)
74. Three Colours: White (1994)
75. Home Alone I (1990)
76. The Big Lebowski (1998)
77. Full Metal Jacket (1987)
78. Double Indemnity (1944)
79. Batman: Mask of the Phantasm (1993)
80. Ran (1985)
81. The Wolf of Wall Street (2013)
82. The Devil Wears Prada (2006)
83. Orphan (2009)
84. Home Alone II (1992)
85. The Hunt (2012)
86. 12 Angry Men (1957)
87. The Magical Legend of the Leprechauns (1999)
88. Fried Green Tomatoes (1991)
89. American Beauty (1999)
90. M (1931)
91. Diabolique (1955)
92. Zootopia (2016)
93. Pretty Woman (1990)
94. Wild Strawberries (1957)
95. Gone with the Wind (1939)
96. Batman Returns (1992)
97. 20,000 Leagues Under the Sea (1954)
98. Amadeus (1984)
99. WALL-E (2008)
100. Andrei Rublev (1966)
____________
- KristinaAdmin
- Posts : 6049
Join date : 2017-09-15
Age : 33
Location : Laguna negra
Re: Filmska tema
Sun Feb 21, 2021 6:53 pm
I ovu ideju ću ti ukrasti.
Nekih 10ak filmova sa tvoje liste će biti i na mojoj, ako bih uključila Scream I, II i III. S druge strane, nisam sigurna da li ću ga više gledati, jer sam neku noć sanjala da me progoni ghostface i probudila sam se prestravljena. Ne znam što mi bi, nisam ga gledala od onda.
Vidim da su na tvojoj listi dva filma koja sam ti preporučila.
Nekih 10ak filmova sa tvoje liste će biti i na mojoj, ako bih uključila Scream I, II i III. S druge strane, nisam sigurna da li ću ga više gledati, jer sam neku noć sanjala da me progoni ghostface i probudila sam se prestravljena. Ne znam što mi bi, nisam ga gledala od onda.
Vidim da su na tvojoj listi dva filma koja sam ti preporučila.
- AnaAdmin
- Posts : 3211
Join date : 2017-09-14
Age : 32
Location : Casterly Rock
Re: Filmska tema
Mon Feb 22, 2021 8:59 pm
jer sam neku noć sanjala da me progoni ghostface i probudila sam se prestravljena
Strašno
I ja u poslednje vreme sanjam gluposti. Dve noći zaredom sam imala uznemirujuće snove, ali onako realistično uznemirujuće i u svakom sam bila totalno nemoćna, a pritom nisam mogla da dokažem da sam ugrožena, čak ni sebi samoj
Vidim da su na tvojoj listi dva filma koja sam ti preporučila.
Jesu
____________
- KristinaAdmin
- Posts : 6049
Join date : 2017-09-15
Age : 33
Location : Laguna negra
Re: Filmska tema
Thu Mar 11, 2021 4:38 pm
https://www.hellomagazine.com/film/20210310108551/downton-abbey-film-sequel-set-for-christmas-release/
Downton abbey film za Božić?
Svakako mi se više sviđa da bude još jedan film nego još jedna sezona. Samo se nadam da će okupiti kompletnu ekipu uključujući i Maggie Smith
Downton abbey film za Božić?
Svakako mi se više sviđa da bude još jedan film nego još jedna sezona. Samo se nadam da će okupiti kompletnu ekipu uključujući i Maggie Smith
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|