Page 34 of 34 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34
- AnaAdmin
- Posts : 3206
Join date : 2017-09-14
Age : 32
Location : Casterly Rock
Re: Filmska tema
Sat Jan 06, 2024 7:56 pm
Luckiest Girl Alive (2022)
See No Evil, Hear No Evil (1989)
The Girl with a Bracelet (2019)
Staviću ih na listu za gledanje.
Ja sam po tradiciji reprizirala određene filmove (Home Alone I i II, Mean Girls, Batman Returns, Ever after itd) + pojedine iz Poirot serijala.
Osim toga, odgledala sam i neke iz 2023. godine.
Napoleon me je razočarao. Očekivala sam epsku istorijsku dramu, a dobila sam prosečan filmić bez harizme. Jedino pozitivno je gluma Joaquina Phoenixa, ali čak ni on nije bio na visini zadatka kao inače.
Na stranu sad istorijske netačnosti i odstupanja, to mi u ekranizacijama toliko i ne smeta, ali mi nekoherentna radnja itekako smeta. Smeta mi i nezainteresovanost za psihološku eksploraciju likova, odnosno površno napisani likovi. Smeta mi i kada režiser ne ume da napravi atmosferni doživljaj.
Šteta. Ocena 4.5/10.
May December je nelagodna priča o glumici Elizabeth (Natalie Portman) koja je dobila ulogu stvarnoživotne sexualne predatorke Gracie (Julianne Moore) i rešila je da je upozna kako bi što verodostojnije iznela tu ulogu.
Gracie je poznata po tome što je kao 36-ogodišnja udata žena smuvala 13ogodišnjeg dečaka Joea zbog čega je bila i uhapšena. Kasnije se i udala za svoju žrtvu i formirala porodicu s njim.
Film je istinski nelagodan i tužan, ali solidan i vredan gledanja. Međutim, mislim da bi bilo puuuuno bolje da je odrađen iz perspektive Joea, jer je ipak on bio žrtva 23 godine starije predatorke koja ga je oblikovala po svojoj meri i ukrala mu mladost.
Btw, Portmanova mi je ovde baš lepa, lepo izgleda.
Ocena 8/10.
Saltburn je psiho-triler sa hičkokovskim raspletom, a donekle i premisom. Radnja se odvija u UK, dvojica Oxfordskih studenata od kojih jedan (imućni aristokrata) poziva drugog (iz nižeg sloja društva) da provede letnji raspust kod njega, tu su ofc i preokreti i tako...
Ne mogu reći da mi se nije svideo, ali sam se nadala jačem uvodu. Prvih pola sata filma sam jedva izdržala, bilo mi je dosadno i monotono. Posle je okej.
Ocena - 6.5/10.
Eileen je isto psiho-triler, uznemirujući i težak. Svrstala bih ga u neo-noir podžanr, takav mu je vajb. Ima i zlostavljanja i perverzne seksualnosti i trauma i mentalnih turbulencija...Ali možda mi je najjeziviji odnos između glavnih junakinja, tako je bolestan.
E da, ovo je prvi film u kojem me je Anne Hathaway glumački oduševila. Prvi put da sam videla da ume da glumi. Uverljiva je u glamuroznom seksepilu 60ih godina prošlog veka.
Ocena 7.5/10.
No Hard Feelings je prosečna komedija o ženi koju unajmljuju roditelji stidljivog i povučenog 19-ogodišnjaka kako bi mu pomogla da se oslobodi i nadoknadi propušteno (izlaske, provod, alkohol, ljubavne veze) pre nego što ode na studije.
Šta znam, može se pogledati, ali nije bogznakako smešno. Ocena 5.5/10.
____________
- KristinaAdmin
- Posts : 6040
Join date : 2017-09-15
Age : 33
Location : Laguna negra
Re: Filmska tema
Mon Jan 22, 2024 12:06 pm
Staviću ih na listu za gledanje.
Dobar izbor. Ni ja ti ne bih bolje izdvojila preporuke
Ja sam ponovilaThe Terminal, Now and then i Contratiempo. Prve reprize imaju posebnu čar A da i The Pelican Brief. Svaki mi je posebno prijao. Ove godine nisam ponavljala ono što inače gledam u doba praznika i one koje znam napamet, nego sam uglavnom gledala nove uz reprize onih čiji mi nisu svi detalji u sjećanju. Glavni utisci: Viktor Navorski (The Terminal) i mir koji zadržava, uljudnost, njegova snalažljivost, avanture djevojčica (Now and then) za vrijeme ljetnog raspusta (zdravog li odrastanja u odnosu na današnje vrijeme) nakon čega iste djevojčice vidimo u odrasloj dobi i to koliko djetinjstvo utiče na kasniji život i stavove o braku i porodici... U Contratiempo me je fascinirao lik Elvire i kako je pribrano i gladno odigrala ulogu ispred Adriana! A Pelican, pa, Julia Roberts i Denzel Washington + dobra zavjera
Od novih sam pogledala:
Ever after (1998)
Skroz simpatičan filmić i primjer kako se bajka prenosi na igrani film, a da bude uvjerljiva umjesto iskarikirana.
Max (2015)
Max je vojni pas kome je gazda poginuo u Avganistanu. Psa je poslije uzeo brat tog mladića i tu kreće priča. Istovremeno je prikazan proces iscjeljenja i čovjeka i psa, ali su se otkrile i neke mutne radnje i laži tako da je film završio s previše akcije za moj ukus. Osim te silne akcije cijela radnja mi je dobro legla.
Sleeping with enemy (1991)
Ko se nagledao trilera iz ovog i malo kasnijeg perioda tok i kraj radnje su jasni već na samom početku, a ipak mi je baš prijao. Slaba sam na njih izgleda. I na Juliu Roberts
Who are you people (2023)
Dobar sadržaj, a po meni dosadna, neharizmatična radnja i loše odabrani glumci
Tres metros sobre el cielo (2010)
Za njega sam čula, naravno, nije se ni prestajalo pričati o njemu kad je izašao. Bila sam u fazonu hajde da vidim to čudo, pao mi na pamet zbog Casasa u Contratiempo. Jedan dio radnje sam bila u fazonu što je ovdje posebno osim Casasa Kasnije mi je legao i u suštini kapiram u čemu je privlačan ljudima. Jeste to tinejdžerska ljubavna priča, ali intezivna je, puna tenzije, nije otrcana, nema klišejasti kraj. Drugačija je priča od svih filmova na taj fazon tako da me je dirnula na kraju.
Brave heart (1995)
Ovo je jedan od omiljenih filmova moje mame, pa rekoh hajde da ga i zajedno pogledamo. Što reći za film? Dragulj je, s nekim istorijskim nedosljednostima, tačno, ali mu to ne umanjuje značaj. Težak je, potresan, do bola uvjerljiv. Jedan od onih koje samo jednom pogledam, ali ostave dubok utisak.
Polycarp (2015)
Film je ok, ali možda prelagan za tu tematiku. Ko ne zna ne može u potpunosti doživjeti kakve su strahote hrišćani prolazili u Rimu dok u 4. vijeku nije priznato kao njihova zvanična religija.
- AnaAdmin
- Posts : 3206
Join date : 2017-09-14
Age : 32
Location : Casterly Rock
Re: Filmska tema
Tue Jan 23, 2024 11:34 pm
Ever after (1998)
Skroz simpatičan filmić i primjer kako se bajka prenosi na igrani film, a da bude uvjerljiva umjesto iskarikirana.
Drago mi je da ti se dopao. Jeste simpatična, lepo upakovana i kreativno osmišljena adaptacija Pepeljuge
Sleeping with enemy (1991)
E i ovaj ću dodati na listu.
Tres metros sobre el cielo (2010)
Davno sam ga pogledala, pa mi je dosta toga izbledelo iz sećanja, ali znam da mi je bio sasvim ok.
____________
- AnaAdmin
- Posts : 3206
Join date : 2017-09-14
Age : 32
Location : Casterly Rock
Re: Filmska tema
Wed Jan 24, 2024 7:57 pm
Izašle su nominacije za Oscara čija će se dodela održati 10. marta.
Najvažnije kategorije:
Najbolji film:
- American Fiction
- Anatomy of a Fall
- Barbie
- The Holdovers
- Killers of the Flower Moon
- Maestro
- Oppenheimer
- Past Lives
- Poor Things
- The Zone of Interest
Od navedenih sam pogledala samo tri (Barbie, Oppenheimer i KOTFM) i ne bi mi smetalo da jedan od njih pobedi. Ali, pogledaću još neke od nominovanih u međuvremenu.
American Fiction mi izgleda kao ok drama, Anatomy of a Fall je francuska sudska drama/triler o ženi koja pokušava da dokaže sopstvenu nevinost u vezi smrti svog muža (znači, gleda se!), The Holdovers je komedija-drama smeštena u 70e godine prošlog veka (videću da li ću joj dati šansu, retko mi se svide filmovi smešteni u 70e), bizarni Poor Things mi je svakako bio u planu i The Zone of Interest - istorijska drama o nacističkom komandantu Rudolfu Hössu mi se čini interesantnom.
Maestro preskačem, jer je u pitanju biografska drama o kompozitoru o kojem ne znam ništa, niti me zanima. A Past Lives takođe preskačem, jer mi prosto deluje neprivlačno i vizuelno bledunjavo.
Najbolji režiser:
- Justine Triet (Anatomy of a Fall)
- Martin Scorsese (Killers of the Flower Moon)
- Christopher Nolan (Oppenheimer)
- Yorgos Lanthimos (Poor Things)
- Jonathan Glazer (The Zone of Interest)
Scorsese je Scorsese i Nolan je Nolan, ali videćemo kako su i ostali nominovani odradili posao.
Najbolji glavni glumac:
- Bradley Cooper u filmu "Maestro"
- Colman Domingo u filmu "Rustin"
- Paul Giamatti u filmu "The Holdovers"
- Cillian Murphy u filmu "Oppenheimer"
- Jeffrey Wright u filmu "American Fiction"
Navijam za Cilliana, bio je fantastičan i sa vrlo kompleksnom ulogom u rukama. Bila bi šteta da ne uzme nagradu.
Najbolja glavna glumica:
- Annette Bening u filmu "Nyad"
- Lily Gladstone u filmu "Killers of the Flower Moon"
- Sandra Hüller u filmu "Anatomy of a Fall"
- Carey Mulligan u filmu "Maestro"
- Emma Stone u filmu "Poor Things"
Ne znam, Lily Gladstone je bila odlična u KOTFM, ali me zanimaju i Emma Stone i ova Sandra Hüller.
Najbolji sporedni glumac:
- Sterling K. Brown u filmu "American Fiction"
- Robert De Niro u filmu "Killers of the Flower Moon"
- Robert Downey Jr. u filmu "Oppenheimer"
- Ryan Gosling u filmu "Barbie"
- Mark Ruffalo u filmu "Poor Things"
Oba Roberta su ozbiljni kandidati koji zaslužuju priznanje. Mark Ruffalo mi je ovako drag, samo što mi nikada nije bio materijal za Oscara. Ryan Gosling za ulogu Kena u Barbie? Ne, nikako
Najbolja sporedna glumica:
- Emily Blunt u filmu "Oppenheimer"
- Danielle Brooks u filmu "The Color Purple"
- America Ferrera u filmu "Barbie"
- Jodie Foster u filmu "Nyad"
- Da'Vine Joy Randolph u filmu "The Holdovers"
Smehotresna mi je činjenica da je America F. uopšte nominovana za nebitnu i iritantnu sporednu ulogicu u Barbie. Emily Blunt obožavam, ali joj lik u Oppenheimeru nije bio bogznakakav.
Volim i cenim i Jodie Foster, al' me sportska drama Nyad ni najmanje ne privlači. Danielle Brooks...Wtf? Ne mogu da verujem da su rimejkovali The Color Purple. Kakvo skrnavljenje.
Najbolji originalni scenario:
- Anatomy of a Fall
- The Holdovers
- Maestro
- May December
- Past Lives
Ako ćemo po originalnosti scenarija, May December bi trebalo da pobedi.
Najbolji adaptirani scenario:
- American Fiction
- Barbie
- Oppenheimer
- Poor Things
- The Zone of Interest
Svi nominovani su ozbiljna konkurencija. Ko god da uzme Oscara, kontam da će biti zasluženo.
Najbolji internacionalni film:
- Io capitano (Italija)
- Perfect Days (Japan)
- Society of the Snow (Španija)
- The Teachers' Lounge (Nemačka)
- The Zone of Interest (UK)
Pogledaću španski (triler o grupi ragbista preživelih u avionskoj nesreći koji su ostali zarobljeni u planinama) i već pomenuti iz UK.
Najvažnije kategorije:
Najbolji film:
- American Fiction
- Anatomy of a Fall
- Barbie
- The Holdovers
- Killers of the Flower Moon
- Maestro
- Oppenheimer
- Past Lives
- Poor Things
- The Zone of Interest
Od navedenih sam pogledala samo tri (Barbie, Oppenheimer i KOTFM) i ne bi mi smetalo da jedan od njih pobedi. Ali, pogledaću još neke od nominovanih u međuvremenu.
American Fiction mi izgleda kao ok drama, Anatomy of a Fall je francuska sudska drama/triler o ženi koja pokušava da dokaže sopstvenu nevinost u vezi smrti svog muža (znači, gleda se!), The Holdovers je komedija-drama smeštena u 70e godine prošlog veka (videću da li ću joj dati šansu, retko mi se svide filmovi smešteni u 70e), bizarni Poor Things mi je svakako bio u planu i The Zone of Interest - istorijska drama o nacističkom komandantu Rudolfu Hössu mi se čini interesantnom.
Maestro preskačem, jer je u pitanju biografska drama o kompozitoru o kojem ne znam ništa, niti me zanima. A Past Lives takođe preskačem, jer mi prosto deluje neprivlačno i vizuelno bledunjavo.
Najbolji režiser:
- Justine Triet (Anatomy of a Fall)
- Martin Scorsese (Killers of the Flower Moon)
- Christopher Nolan (Oppenheimer)
- Yorgos Lanthimos (Poor Things)
- Jonathan Glazer (The Zone of Interest)
Scorsese je Scorsese i Nolan je Nolan, ali videćemo kako su i ostali nominovani odradili posao.
Najbolji glavni glumac:
- Bradley Cooper u filmu "Maestro"
- Colman Domingo u filmu "Rustin"
- Paul Giamatti u filmu "The Holdovers"
- Cillian Murphy u filmu "Oppenheimer"
- Jeffrey Wright u filmu "American Fiction"
Navijam za Cilliana, bio je fantastičan i sa vrlo kompleksnom ulogom u rukama. Bila bi šteta da ne uzme nagradu.
Najbolja glavna glumica:
- Annette Bening u filmu "Nyad"
- Lily Gladstone u filmu "Killers of the Flower Moon"
- Sandra Hüller u filmu "Anatomy of a Fall"
- Carey Mulligan u filmu "Maestro"
- Emma Stone u filmu "Poor Things"
Ne znam, Lily Gladstone je bila odlična u KOTFM, ali me zanimaju i Emma Stone i ova Sandra Hüller.
Najbolji sporedni glumac:
- Sterling K. Brown u filmu "American Fiction"
- Robert De Niro u filmu "Killers of the Flower Moon"
- Robert Downey Jr. u filmu "Oppenheimer"
- Ryan Gosling u filmu "Barbie"
- Mark Ruffalo u filmu "Poor Things"
Oba Roberta su ozbiljni kandidati koji zaslužuju priznanje. Mark Ruffalo mi je ovako drag, samo što mi nikada nije bio materijal za Oscara. Ryan Gosling za ulogu Kena u Barbie? Ne, nikako
Najbolja sporedna glumica:
- Emily Blunt u filmu "Oppenheimer"
- Danielle Brooks u filmu "The Color Purple"
- America Ferrera u filmu "Barbie"
- Jodie Foster u filmu "Nyad"
- Da'Vine Joy Randolph u filmu "The Holdovers"
Smehotresna mi je činjenica da je America F. uopšte nominovana za nebitnu i iritantnu sporednu ulogicu u Barbie. Emily Blunt obožavam, ali joj lik u Oppenheimeru nije bio bogznakakav.
Volim i cenim i Jodie Foster, al' me sportska drama Nyad ni najmanje ne privlači. Danielle Brooks...Wtf? Ne mogu da verujem da su rimejkovali The Color Purple. Kakvo skrnavljenje.
Najbolji originalni scenario:
- Anatomy of a Fall
- The Holdovers
- Maestro
- May December
- Past Lives
Ako ćemo po originalnosti scenarija, May December bi trebalo da pobedi.
Najbolji adaptirani scenario:
- American Fiction
- Barbie
- Oppenheimer
- Poor Things
- The Zone of Interest
Svi nominovani su ozbiljna konkurencija. Ko god da uzme Oscara, kontam da će biti zasluženo.
Najbolji internacionalni film:
- Io capitano (Italija)
- Perfect Days (Japan)
- Society of the Snow (Španija)
- The Teachers' Lounge (Nemačka)
- The Zone of Interest (UK)
Pogledaću španski (triler o grupi ragbista preživelih u avionskoj nesreći koji su ostali zarobljeni u planinama) i već pomenuti iz UK.
____________
- KristinaAdmin
- Posts : 6040
Join date : 2017-09-15
Age : 33
Location : Laguna negra
Re: Filmska tema
Wed Jan 31, 2024 9:16 am
Anatomy of a Fall je francuska sudska drama/triler o ženi koja pokušava da dokaže sopstvenu nevinost u vezi smrti svog muža (znači, gleda se!),
Da!
Od skorijih mi je u planu u All the world is sleeping (2021).
Sa ove liste ću neke da pogledam:
https://screenrant.com/courtroom-dramas-movies-ranked/
Osim Primal fear gledala sam The Accused i To Kill A Mockingbird s tim što ću drugi ponoviti kad završim knjigu.
Za 12 Angry Men znam i svakako mi je bio u planu, a od ostalih sigurno gledam: Philadelphia (1993), A Few Good Men (1992) i Kramer Vs. Kramer (1979).
Naiđoh i na ovaj članak:
https://www.digitalspy.com/movies/a46518720/zoe-saldana-crossroads-streaming-netflix/
Last year, Crossroads director Tamra Davis admitted that writer Shonda Rhimes had "an idea" for a potential sequel, adding that the movie's producer was in touch with Spears's management.
Nisam sigurno koliko me ovo raduje Nije mi neprivlačna ideja i nije da me ne bi obradovalo, ali sam skeptična kako bi to ispalo.
- AnaAdmin
- Posts : 3206
Join date : 2017-09-14
Age : 32
Location : Casterly Rock
Re: Filmska tema
Mon Feb 12, 2024 6:26 pm
Od sudskih drama iz tog članka bih svakako preporučila:
My Cousin Vinny (1992)
Kramer Vs. Kramer (1979)
Anatomy Of A Murder (1959)
12 Angry Men (1957)
Pogledala sam skoro sve planirane filmove. Ostala su mi još 2-3 neodgledana.
Od starijih:
See No Evil, Hear No Evil (1989) - Neverovatno zabavna i originalna komedija. Jedan od onih filmova koji ni u jednom trenutku nisu dosadni. Hemija između dva glavna glumca je snažna, a njihove interakcije su prepune harizme.
Ocena 8/10.
Sleeping with the Enemy (1991) - Svideo mi se, pogotovo što je ispalo više kao psihološka drama nego triler. U početku sam mislila da će se kretati u tom pravcu, ali se razvilo u solidnu razradu problematike porodičnog nasilja iliti nasilja u braku. Obrađena je i psihologija žrtve, i psihologija nasilnika.
A bilo bi još bolje da je priča ispričana u formatu mini-serije sa nekoliko epizoda.
Ocena 7.5/10.
Luckiest Girl Alive (2022) - Ovaj film me je takođe veoma pozitivno iznenadio. Opet, nije ključ u elementima trilera koliko u oslobađanju zakopanih trauma jedne mlade žene.
Sa psihološkog nivoa se prelazi na širi, društveni kontekst i ta dva se tokom celog filma prepliću - traume glavne junakinje i reakcija/doživljaj/odgovor društva na iste. Moćan je i šalje moćnu poruku.
Ocena 9/10.
Od nominovanih za Oscara:
American Fiction - Smorčina. Tehnički je sve super i kvalitetno, gluma je dobra, ali radnja nema srž. Fali mi razlog bivstvovanja filma. Koja je bila poenta? Izgleda da se poenta izgubila negde među sporednim pričama. Glavni lik se totalno izgubio i usput postao nebitan, umesto da je nosio radnju.
Ocena 5/10.
Anatomy of a Fall - Ne mogu da kažem da sam se nešto vezala za njega, niti da me je oduševio, ali recimo da mi je jasno zbog čega je hvaljen, cenjen i nominovan za Oscara.
Ozbiljan je, nije tralala triler koji brzo padne u zaborav, jer je na neki način težak. Realističan je, likovi su realni, nestereotipni i samim tim nesavršeni.
Na kraju nije
A bilo mi je zanimljivo gledati evropsku sudsku dramu, s obzirom na to da sam se nagledala dosta američkih i generalno anglo-saksonskih
Ocena 7/10.
The Holdovers - Nisam bila sigurna da li da mu dam šansu, ali se nisam pokajala što sam ga ipak pogledala. Radi se o toploj, šarmantnoj i pomalo melanholičnoj zimsko-prazničnoj priči o jednom profesoru i jednom učeniku koji ostaju sami u internatu za vreme Božićnih praznika. Vredno je gledanja.
Ocena 8.5/10.
Society of the Snow (La sociedad de la nieve) - Španci su izdominirali! Apsolutno preporučujem ovaj film za sve one koji vole efektnu ljudsku dramu i interesuje ih obrada nesvakidašnjeg slučaja preživelih ragbista u avionskoj nesreći, kao i njihova borba za preživljavanje na planini dok čekaju da budu spašeni...ne znajući kada će i da li će biti spašeni.
Ocena 9/10.
My Cousin Vinny (1992)
Kramer Vs. Kramer (1979)
Anatomy Of A Murder (1959)
12 Angry Men (1957)
Pogledala sam skoro sve planirane filmove. Ostala su mi još 2-3 neodgledana.
Od starijih:
See No Evil, Hear No Evil (1989) - Neverovatno zabavna i originalna komedija. Jedan od onih filmova koji ni u jednom trenutku nisu dosadni. Hemija između dva glavna glumca je snažna, a njihove interakcije su prepune harizme.
Ocena 8/10.
Sleeping with the Enemy (1991) - Svideo mi se, pogotovo što je ispalo više kao psihološka drama nego triler. U početku sam mislila da će se kretati u tom pravcu, ali se razvilo u solidnu razradu problematike porodičnog nasilja iliti nasilja u braku. Obrađena je i psihologija žrtve, i psihologija nasilnika.
A bilo bi još bolje da je priča ispričana u formatu mini-serije sa nekoliko epizoda.
Ocena 7.5/10.
Luckiest Girl Alive (2022) - Ovaj film me je takođe veoma pozitivno iznenadio. Opet, nije ključ u elementima trilera koliko u oslobađanju zakopanih trauma jedne mlade žene.
Sa psihološkog nivoa se prelazi na širi, društveni kontekst i ta dva se tokom celog filma prepliću - traume glavne junakinje i reakcija/doživljaj/odgovor društva na iste. Moćan je i šalje moćnu poruku.
Ocena 9/10.
Od nominovanih za Oscara:
American Fiction - Smorčina. Tehnički je sve super i kvalitetno, gluma je dobra, ali radnja nema srž. Fali mi razlog bivstvovanja filma. Koja je bila poenta? Izgleda da se poenta izgubila negde među sporednim pričama. Glavni lik se totalno izgubio i usput postao nebitan, umesto da je nosio radnju.
Ocena 5/10.
Anatomy of a Fall - Ne mogu da kažem da sam se nešto vezala za njega, niti da me je oduševio, ali recimo da mi je jasno zbog čega je hvaljen, cenjen i nominovan za Oscara.
Ozbiljan je, nije tralala triler koji brzo padne u zaborav, jer je na neki način težak. Realističan je, likovi su realni, nestereotipni i samim tim nesavršeni.
Na kraju nije
- Spoiler:
- razjašnjeno da li je protagonistkinja odgovorna za muževljevu smrt ili ne
A bilo mi je zanimljivo gledati evropsku sudsku dramu, s obzirom na to da sam se nagledala dosta američkih i generalno anglo-saksonskih
Ocena 7/10.
The Holdovers - Nisam bila sigurna da li da mu dam šansu, ali se nisam pokajala što sam ga ipak pogledala. Radi se o toploj, šarmantnoj i pomalo melanholičnoj zimsko-prazničnoj priči o jednom profesoru i jednom učeniku koji ostaju sami u internatu za vreme Božićnih praznika. Vredno je gledanja.
Ocena 8.5/10.
Society of the Snow (La sociedad de la nieve) - Španci su izdominirali! Apsolutno preporučujem ovaj film za sve one koji vole efektnu ljudsku dramu i interesuje ih obrada nesvakidašnjeg slučaja preživelih ragbista u avionskoj nesreći, kao i njihova borba za preživljavanje na planini dok čekaju da budu spašeni...ne znajući kada će i da li će biti spašeni.
Ocena 9/10.
____________
- KristinaAdmin
- Posts : 6040
Join date : 2017-09-15
Age : 33
Location : Laguna negra
Re: Filmska tema
Thu Feb 15, 2024 8:33 pm
Od sudskih drama iz tog članka bih svakako preporučila:
My Cousin Vinny (1992)
Kramer Vs. Kramer (1979)
Anatomy Of A Murder (1959)
12 Angry Men (1957)
Pribilježeno
Neverovatno zabavna i originalna komedija.
Rijetkost je da se oboje pogodi. Komedije najmanje volim tako da mora biti izuzetna da bi mi se dopala.
Opet, nije ključ u elementima trilera koliko u oslobađanju zakopanih trauma jedne mlade žene.
Upravo. Gotovo da na kraju filma čovjek može da osjeti olakšanje što je krenula naprijed i što više nije zarobljena u svojoj boli i normama društva. Mila Kunis mi je baš odlična, možda je i ovo i najbolja njena uloga od ovih koje sam gledala.
Ozbiljan je, nije tralala triler koji brzo padne u zaborav, jer je na neki način težak. Realističan je, likovi su realni, nestereotipni i samim tim nesavršeni.
Jupiiii
The Holdovers
Možda ću sačekati decembar za njega, vidjeću
Kako sam sada dosta zauzeta već mi nedostaje period kraj decembra/početak januara uz opuštajuće filmove i kokos kocke
- AnaAdmin
- Posts : 3206
Join date : 2017-09-14
Age : 32
Location : Casterly Rock
Re: Filmska tema
Thu Mar 07, 2024 7:06 pm
Kako sam sada dosta zauzeta već mi nedostaje period kraj decembra/početak januara uz opuštajuće filmove i kokos kocke
Razumem. I meni fali više slobodnog vremena
Pogledala sam još dva preostala nominovana filma.
Poor Things...Onako. Navikla sam na režiserove bizarnosti, bukvalno su mu svi filmovi više ili manje bizarni, ali ovde mi nešto nije štimalo. Mislim da je do teme. Ne leži mu bavljenje liberalnim feminizmom i seksualnim oslobođenjem žena, ma koliko god da je kreativno i estetski unikatno odrađeno.
Gluma Emme Stone je bila vrhunska, Willem Dafoe isto sjajan. I to je to.
Ocena 5/10.
The Zone of Interest - Film me je smorio, umalo nisam zaspala. Jesu se potrudili da temu Holokausta obrade na drugačiji način, ali ispalo je monotono i uspavljujuće. Radnja je nepostojeća, a ovo nije jedan od onih filmova koji imaju taj luksuz da nemaju radnju.
Ocena 2.5/10.
____________
- AnaAdmin
- Posts : 3206
Join date : 2017-09-14
Age : 32
Location : Casterly Rock
Re: Filmska tema
Thu Mar 14, 2024 7:52 pm
Nije bilo nekih iznenađenja prilikom dodele Oscara, manje-više očekivani rezultati.
Oppenheimer je dobio nagradu za najbolji film. Ja zadovoljna.
Za najbolju režiju Christopher Nolan (Oppenheimer). Naravno da sam zadovoljna.
Za najboljeg glavnog glumca Cillian Murphy, isto Oppenheimer. Zadovoljna sam part 3.
Za najbolju glavnu glumicu Emma Stone u Poor Things. Totalno zasluženo.
Za najboljeg sporednog glumca Robert Downey Jr. u Oppenheimeru. Takođe zasluženo.
Za najbolju sporednu glumicu Da'Vine Joy Randolph u The Holdovers. Pa ono, bila je okej, ali po mom mišljenju ne za Oscara.
Za najbolji originalni scenario Anatomy of a Fall. Film je dobar, ali scenario i nije toliko originalan.
Za najbolji adaptirani scenario American Fiction. Šta znam, bilo je malo jačih kandidata.
I za najbolji internacionalni film The Zone of Interest...Neee, pored Španaca da pobedi ovaj smor
Oppenheimer je dobio nagradu za najbolji film. Ja zadovoljna.
Za najbolju režiju Christopher Nolan (Oppenheimer). Naravno da sam zadovoljna.
Za najboljeg glavnog glumca Cillian Murphy, isto Oppenheimer. Zadovoljna sam part 3.
Za najbolju glavnu glumicu Emma Stone u Poor Things. Totalno zasluženo.
Za najboljeg sporednog glumca Robert Downey Jr. u Oppenheimeru. Takođe zasluženo.
Za najbolju sporednu glumicu Da'Vine Joy Randolph u The Holdovers. Pa ono, bila je okej, ali po mom mišljenju ne za Oscara.
Za najbolji originalni scenario Anatomy of a Fall. Film je dobar, ali scenario i nije toliko originalan.
Za najbolji adaptirani scenario American Fiction. Šta znam, bilo je malo jačih kandidata.
I za najbolji internacionalni film The Zone of Interest...Neee, pored Španaca da pobedi ovaj smor
____________
Page 34 of 34 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|